Author Topic: Moni's + TP gezocht  (Read 491 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline marleentje312

• KMF-Redactie
  • Veel te ervaren verantwoordelijke
  • Carpe Diem
  • Verbond: Limburg / Waas en Dender
Moni's + TP gezocht
« on: June 07, 2012, 11:54:46 AM »
Voor ons spookkamp te Balen van 17/8 tot 24/8 zijn wij nog opzoek naar twee monitoren waarvan we zeker nog een man moeten hebben. En we zijn ook nog opzoek naar 4 TP'er met eventueel een vergezellende familie. Het is met verbond Limburg en we zitten op het domein van de vogelsberg niet ver weg van de Keiheuvel waar we lekker kunnen ravotten in het zwembad en in de speeltuin. Van daaruit vertrekken we ook richten een dag vol fietsplezier. Als je zin hebt of je kent iemand die dit wel ziet zitten, laat zeker hier is weten :)
Gedraag je zoals je bent, niet hoe anderen willen dat je bent.

Offline bendey

• Ervaren Verantwoordelijke
  • **
    • facebookdings
  • Verbond: zuid-west-vlaanderen
Re: Moni's + TP gezocht
« Reply #1 on: June 07, 2012, 14:34:11 PM »
KAZOU ZWVL : lieve vrienden van Kazou, we zitten wat met de handen in het haar, we vinden ECHT geen vv's voor Spa 14-21/07, Dworp 24-31/08 en Epen 17-24/08. Wie helpt ons uit de nood? kandidaten en vv-tips WELKOM op kazou.zwvl(at)cm.be

Bekijk mijn Jedi trainingspagina. Doel: The Dark Side van Volkswagen uitschakelen. http://vwdarkside.com/nl/jedi/ben-d-2279

Offline Jlienn

• Verbond: Gent (MiVla) & Antwerpen
« Reply #2 on: June 07, 2012, 16:36:13 PM »
@marleen: ik denk er over na! hou mij op de hoogte ;) zou dan ev wel voor tp gaan, maar hangt er van af of mijn contract verlengd wordt!
Pluk de dag, want het kan zo ineens de laatste zijn!

Offline marleentje312

• KMF-Redactie
  • Carpe Diem
  • Verbond: Limburg / Waas en Dender
« Reply #3 on: June 07, 2012, 18:36:28 PM »
@marleen: ik denk er over na! hou mij op de hoogte ;) zou dan ev wel voor tp gaan, maar hangt er van af of mijn contract verlengd wordt!
Het zou super zijn, het is namelijk ook maar een klein kamp. Het zou koken zijn voor 50 man in totaal en dan 's avonds voor 5 moni's, 1 vv en dan 4 TP een 5de maaltijd voorzien.
Gedraag je zoals je bent, niet hoe anderen willen dat je bent.